top of page

OPI What's the hatter with you? ~ review


Waarschijnlijk weet je dat ik een enorme Alice in Wonderland fan ben, zo niet dan weet je het nu :). Dus toen iedereen ter ere van de nieuwe film (Alice through the looking glass, gebaseerd op het tweede boek) makeup-collecties uitbracht was mijn portemonnee al snel leeg.

Ook OPI bracht een collectie uit met 9 (volgens mij) nageltjes en mijn favoriet daarvan was "What's the hatter with you?", daarom belandde die ook in mijn mandje en nu bij mij thuis.

"What's the hatter with you?" is te beschrijven als een diep roze/magenta achtige kleur die soms naar paars neigt. Hij is vrijwel dekkend in een laagje. In de foto's draag ik er dan ook maar één, zonder basecoat, zonder witte lak eronder en zonder topcoat.

De kwaliteit is geweldig, OPI droogt snel en chipt later dan andere merken. Ook vindt ik de kleur heel mooi, uniek en lekker apart, net zoals the Mad Hatter, waarop dit lakje gebaseerd is. De kleur is donkerder in het echt en neigt daar ook meer naar bordeaux met een magenta ondertoon, dit is op de foto's helaas niet zo goed te zien :(.

"What's the hatter with you?" is verkrijgbaar bij winkels die OPI verkopen, zoals Douglas, en kost 14,99.

RECENT POSTS:
bottom of page