top of page

Happy Blog-aniversary! + Overstappen en Uitleg

My Bubble bestaat 1 jaar!! Woohooo! Ik ben zo trots op mezelf, dat ik doorgezet heb en een heel jaar al heb volgehouden.

Ter ere van mijn blog-aniversary ben ik overgestapt van Wix naar Blogspot. Dit komt vooral doordat ik de vindbaarheid van mijn Wix site enorm vond tegenvallen. Ook frustreerde het me dat het zo'n moeilijke link was en dat ik geen fatsoenlijke zoek-bar kon invoegen... Daarom besloot ik om al mijn posts handmatig over te zetten naar Blogger (192 foto's en 58 posts aka 3 uur van mijn tijd XD). Dat is dus ook waarom op mijn oude artikelen nu een oorspronkelijke datum staat. Mijn wix blog blijft gewoon bestaan, geen zorgen, maar ik ga nu verder op mijn blogspot pagina.

Als je je afvraagt waarom mijn sjabloon zo mooi is, dan is dat omdat ik een custom pipdig sjabloon heb gekocht, namelijk "aruba nights". Dit vind ik zeker al een hele step forwards, maar in de toekomst wil ik zeker uitbreiden naar een custom domein.

Al met al was het een top jaar, niet al mijn posts waren goed (zoals ik me realiseerde toen ik ze overzette) maar ik ben zeker trots op mijn latere posts.

Hier is de link naar de nieuwe blog:

http://mybeautybubbleblog.blogspot.nl

Dat was het weer voor deze post, ik zie je wel weer in een nieuwe post aankomende vrijdag/zaterdag, maar voor nu tot ziens!


RECENT POSTS:
bottom of page