top of page

December favourites 🎁

Zoals altijd weer een paar van mijn favorieten en loves van deze maand, let's get into it! (OMG dit is de laatste van dit jaar wat is de tijd voorbijgevlogen 😥)

1. YOUTUBE

~ Nikkietutorials' winter wonder week, deze Nederlandse beauty maakte deze december een week lang elke dag een video, slopend als je weet hoe moeilijk het is om een video te maken, maar vooral leuk om elke dag naar te kijken. Nikkie onderging zelf, heel dapper, de full face using only glitter challenge... met alle gevolgen van dien.

(De laatste filmpjes van IIsuperwomanII verdienen ook een shoutout, dus here you go)

2. MUZIEK ~

DNA ~ Lia marie johnson

CLAY ~ Grace vanderwaal

Sexual ~ NEIKD ft. Dyo

Rockabye ~ Clean bandit ft. Sean Paul en Anne-marie

Shout out to my ex

I got you ~ Bebe Rexha

Fake love ~ Drake

This town ~ Niall Horan

Black beatles ~ Rae Sremmurd & Gucci Mane

3. BEAUTY

~ Beauty blender, deze had ik voor kerst gekregen en boy wat maakt het een verschil; net alsof je gephotoshopt bent! Tot nu toe ben ik er in ider geval heel blij mee, maar geen zorgen, er komt nog wel een artikel over! Ik was in ieder geval wel verrast dat de Douglas een officiële exclusieve Douglas-groene kleur had, vooral omdat beautyblender een Amerikaans merk is.

4. FILMS

~ Fantastic beasts and where to find them, ik ben al 2x naar deze film gegaan en het is zeker een van mijn favoriete films dit jaar! De film gaat over Newt Scamander, magi-zoöloog, die naar het 1920's New York reist met een magische koffer vol fabeldieren. Dit kan natuurlijk niet goed gaan he.. De film speelt zich af in het Harry Potter universum, maar dan vroeger, dus verwacht spreuken en een enorm gevoel van jaloezie voor hun wereld XD. De meeste wezens zijn enorm cute (de Niffler/delfstoffer ❤️) en de meeste karakters zijn enorm likeable, de enige die ik wat minder vond was Tina, maarja je kunt niet iedereen leuk vinden he. Er komen nog 4 fantastisc beasts film aan, maar ik zeg alvast; ik ben fan!

5. APPS

~ Moment trackt hoe lang je op je telefoon zit als je hem op de achtergrond openlaat, best wel een eye-opener.

6. SERIES

~ Shooter, deze Netflix-original, gebaseerd op de gelijknamige film, gaat over een scherpschutter die erin geluisd word. Vol met actie en goed bedachte plots, tot nu toe in ieder geval, kijken dus!

7. ANDERS

~ Ik heb 3 nieuwe cacti! Ik plan om nog een post te doen over al mijn cactussen en vetplantjes, met verzorgtips en al, als jullie dat zouden willen.

Voor nu tot ziens en tot in het nieuwe jaar!

(GEPOST OM 18.24)

RECENT POSTS:
bottom of page