top of page

Essence the glow must go on palette ~ review


Nadat ik op beautylab las dat Serena een palette met Essence ontworpen had sprong ik gelijk op. Een mooi betaalbaar palette van een bekende blogger? Met een highlighter erbij? Kom maar op!

Een tijdje geleden las ik dat het palette bijna overal uitverkocht was maar vandaag heb ik het er toch op gewaagd. Bij de tweede Kruidvat was het raak, nog maar eentje. Hup het mandje in en buiten 4,99 armer en een geweldig palette rijker.

Het palette ziet er prachtig boho uit met lichte bruintinten en lichtblauw.

Het palette is van stevig karton gemaakt, opent als een boekje en word dichtgehouden door een redelijk sterk magneetje. Ook leuk; op de "rug" van het palette staat er welk palette het is zodat je 'm makkelijk in je tas of makeup stash kan herkennen, niet dat 'ie nog niet herkenbaar genoeg was.

Binnenin zit een mooi spiegeltje en staat Serena's handtekening, wat ik persoonlijk een leuk detail vond.

En dan nu naar de swatches.

Alle kleuren zijn goed gepigmenteerd en zeer bruikbaar. Het kwastje is ook wel fijn, hoewel ik liever nog een oogschaduw had gehad. Ook is het fijn dat je de drie bronzers los kan gebruiken, of als een bobby brown slimmer brick alles mengen. De bronzer is trouwens ook perfect als oogschaduw. De highlighter is écht geweldig, en dit is niet alleen omdat ik een sucker ben voor highlighters :).

Kortom; zoek dit palette zeker op want het is je 4,99 zeker waard. Kudos to Serena voor het ontwerpen van zo'n mooi palette.

RECENT POSTS:
bottom of page