top of page

Beyu Cashmere Lip color Matt ~ Review

~ Momenteel in Madeira, dit artikel is niet gesponsord ~

YAAAASSS MENSEN!

Eindelijk heb ik een betaalbare matt liquid lipstick kunnen bemachtigen om te reviewen! Alle NYX was uitverkocht en toen viel mijn oog op de Beyu cashmere lip color matt in de kleur Rose Romance.

Ik had nog nooit van Beyu gehoord en ik kon ook bijna geen reviews vinden van de matt lip color maar that won't stop me.

Rose romance lijkt een dusty roze kleur in de verpakking maar is op de huid een stuk feller, bijna neon. Het eerste wat me opvalt als ik de verpakking open is de geur. Ik ben niet zo goed in geuren beschrijven maar ik ga het proberen. Het is een zoete geur en volgens een vriendin ruikt het als cake beslag. De geur is best wel sterk maar niet intens storend. (Edit: De geur ruikt meer naar caramel/caramel fudge)

De applicator is van goed formaat en heeft een platte schuine kant die handig is bij applicatie. Met een laagje dekt het product al. Jammer genoeg moet je wel een paar keer tissue bijten om te zorgen dat de kleur niet afgeeft. Zonder vette producten houdt dit product het ca. 4-6 uur vol, met vet eten ca. 3 uur. Ik had net een nieuw laagje opgedaan voor het slapen en toen ik 10 uur later wakker werd zat het nog rond de randjes maar was de rest weggevaagd. In mijn ervaring trekt het product niet zo veel de lijntjes van je lippen in als ik verwacht had.

Nu het grote nadeel; dit product voelt redelijk droog aan, het is dus aan te raden om een lipbalm eronder te dragen. Doordat het product redelijk droog was voelde ik het wel de hele tijd zitten.

Oordeel; dit is een leuk product in een mooie kleur, vooral als introductie in de matte lipproducten. Helaas voelt het wel droog aan en ruikt het zoet en als dat niet iets is voor jou zou ik niet dit product kopen. Ik persoonlijk vind dit niet storend zo lang als ik er lipbalm onder heb.

Dit product kost 6,95 voor 6.5 ml bij de Douglas en krijgt een 3,5/5 unicorns van mij.

Bedankt voor het lezen van mijn review en als het je iets blijer maakt; ik voelde me echt Kylie Jenner met mijn matte lip XD.

RECENT POSTS:
bottom of page