top of page

Lush Whoosh shower jelly ~ review

~ Momenteel in Barcelona (lucky me), artikel niet gesponsord ~

Ik ben een enorme Lush fan, er is alleen maar één probleempje: ik heb geen bad. Badbombs en bruisballen etc zit er dus niet in voor mij :(. Gelukkig heeft Lush ook (een paar) producten die geschikt zijn voor douche-hebbers zoals ik: shower jelly's! Deze "puddinkjes" zijn bedoeld om over je lichaam te wrijven onder de douche voor een lekker geurtje en verzorging van je huid. Klinkt goed!

Wat zegt Lush er zelf over?

"Citroen, limoen en rozemarijn houden je scherp als je moeite hebt bij de les te blijven"

"Deze energiekick vol citrus zorgt ervoor dat je de dag goed begint"

"Heb je een examen, ben je vermoeid of heb je een jetlag? Whoosh verhoogt je concentratievermogen. Zo blijf je bij de les"

Na een snelle Google search kwam ik erachter dat citroen inderdaad goed is voor je concentratie en rozemarijn goed voor je humeur. De tekst op het potje is dus geen false advertising.

De shower jelly heeft een turkooise/blauwe kleur en ruikt sterk naar citrus. De geur is te omschrijven als een frisse geur maar is wel sterk. Als je de shower jelly onder de douche gebruikt ruikt 'ie gelukkig wel iets minder sterk. Uit mijn eigen ervaring kun je er heel lang mee doen als je hem telkens gewoon over je lichaam wrijft onder de douche. Ik heb ook gehoord van mensen die de jelly in stukjes breken en dan wrijven maar deze manier heb ik zelf niet getest. Of ik nou echt een verschil voel in mijn concentratie kan ik niet met zekerheid zeggen, maar wakkerder voel ik me wel na gebruik.

Al met al vind ik dit een leuk idee, zo'n jelly, en werkt het goed. Ik zou dit product zelf een 5/5 geven.

Lush "whoosh" shower jelly is verkrijgbaar bij Lush filialen en kost 5,95 voor 100 gram.

RECENT POSTS:
bottom of page