top of page

Colourpop Highlighter (Might Be) ~ Review

~ Niet gesponsord, ook al vergeet ik dat soms bij mijn artikelen te zetten lol ~

Laatst was er op de Colourpop website een aanbieding met gratis internationale verzendkosten als je voor vijftig dollar of meer kocht. (Ze hebben nu tot het einde van het jaar een soortgelijke aanbieding). Dus teamde ik met mijn vriendinnen en samen haalden we makkelijk de vijftig dollar, ook al is Colourpop een budget merk. Ik was echt dying om Colourpop’s cream-to-powder formule uit te proberen waar iedereen zo enthousiast over was en ja hoor, twee weken later stond het veelgewilde Colourpop pakketje met mijn highlighter en matte liquid lipsticks on my doorstep. Met een heftige douane fee van 23,36, dat wel.

Ouch. Toch wel wat anders dan op de site. Veel te donker voor mij! Eerst dacht ik dan ook eraan om hem maar niet te reviewen maar toen bedacht ik me dat ik beter mijn ervaring kan doorgeven aan jullie zodat jullie niet dezelfde fout maken.

De highlighter zit in een wit potje, met in holografische letters coloupop erop.

<--- Foto van de site, hier lijkt de highlighter een licht goud kleurtje te hebben. IRL is hij gewoon straight-up bruin.... Op de huid lijkt 'ie op de foto's wel wat meer maar IRL is 'ie nog steeds heel bruin :(.

Links met flits, rechts zonder. (In het echt is 'ie veeeeeeeeel intenser don't worry)

De textuur van de highlighter is enorm zacht en romig, bijna als een kussen. Ook is de highlighter extreem gepigmenteerd; het lijkt wel alsof je 'm nat hebt aangebracht!

De highlighter (die ik nu als oogschaduw gebruik lol) blijft zeker lang zitten en heeft weinig fallout. De shine is echt amazing!

Met een kwastje is 'ie veel minder intens; je vingers gebruiken is dus echt aan te raden!!

Oordeel:

Voor iemand met een donkere huid is deze highlighter echt aan te raden, maar niet voor iemand die net zoals ik zo wit is als een papiertje. De textuur is echt geweldig zacht en de highlighter glanst mooi. Als 'ie bij je huidskleur past is 'ie prima aan te raden!

RECENT POSTS:
bottom of page