top of page

Colourpop Ultra Matte Liquid Lipsticks ~ Review

~ Niet gesponsord ~

Laatst had Colourpop een free shipping promo als je voor 50 of meer dollar kocht. (Is nu ook tot het einde van het jaar dus ga los!) Ik bestelde samen met een aantal vriendinnen. In mijn deel van de order zat een highlighter, lees de review hier (http://tiny.cc/xe3tgy), en drie ultra matte liquid lipsticks in de kleuren Solow, Clueless en Beeper. Ik had al veel mensen horen raven over dit product dus wou ik het zelf ook uittesten :).

De liquid lipsticks zitten in een tube met een zilveren dop en in een holografische letters Colourpop erop geprint. De applicator is redelijk standaard, een schuine doefoot applicator. Niks bijzonders daar.

De consistency is echt heel vloeibaar en doet de naam dus eer aan.

Swatches:

Solow is een ietwat felle rozige nude

Clueless is een paarsig/rozig tint (goede dupe voor de Candy K lipkit!)

Beeper is gewaagd donker chocoladebruin

Wat me opvalt is dat alle kleuren heel anders ogen op de lippen.

Links naar rechts: Solow - Beeper - Clueless

Met deze liquid lipstick is het handig om niet meer dan één laagje te gebruiken want anders gaat het een beetje afbrokkelen of dik aanvoelen op je lippen. Het is zeker aan te raden om hieronder een lip balm te gebruiken, sinds liquid lipsticks je lippen best uit kunnen drogen. Soms voelen de liquid lipsticks droog aan en andere dagen voel je ze niet eens zitten, ik heb hier helaas nog geen patroon in ontdekt.

De liquid lipsticks dekken in één keer en blijven enorm lang zitten; soms halen ze wel makkelijk 5 uur! Je moet natuurlijk wel uitkijken met olie, de aartsvijand van alle makeup en dan vooral van liquid lipsticks. De liquid lipsticks drogen redelijk snel op, maar niet te snel zodat je het nog makkelijk kan bijwerken. Als ze eenmaal opgedroogd zijn zitten ze zo vast als een huis; met makeupremover zijn ze zelfs niet te verwijderen! Ik raad dan ook aan dat je olie gebruikt om de liquid lipsticks te verwijderen want met olie gaan ze er al bijna in een paar vegen af. De liquid lipsticks zijn kissproof maar geven wel een beetje af op glazen en eten.

Dat was het weer! Ik geef de ultra matte liquid lipsticks van colourpop een 4,5 vd 5! Het enige probleem is dat je ze zonder shipping promo niet naar Nederland kan krijgen en dat ze soms best wel droog aanvoelen, voor de rest is het helemaal top! Ze blijven zitten als een huis en ik ben heel blij met de kleuren. Als je bestelt kijk dan wel uit want de foto's variëren nog al veel!

Tot ziens en tot de volgende keer!

RECENT POSTS:
bottom of page