top of page

3 favoriete series op dit moment

Jaja ik geef het toe. Ik ben een enorme fangirl. Alles wat ik kijk leidt tot een obsessie en dus zijn hier mijn (recentste) drie favoriete series, in geen specifieke volgorde.

1. Shadowhunters

Deze Netflix original heeft alles wat ik leuk vind:

Het bovennatuurlijke - check

Hotties - check

Een goede verhaallijn - check

Clary komt er op haar 18de verjaardag achter dat alle verhalen over demonen en bovennatuurlijke wezens waar zijn en dat zij zelf ook een rol in deze wereld speelt. Wanneer een kwade shadowhunter haar moeder ontvoerd moet ze zowel de mensenwereld, als de schaduwwereld redden.

Een goede serie dus om even voor te gaan zitten als je van dit soort dingen houdt.

2. Game of thrones

(HBO Original)

Ja de hype is waar en begrijpelijk. Game of thrones is gewoon een goede serie, met een goede verhaallijn en waar geen karakter veilig is. Plus, Danaerys is queen of sass.

3. Reign

Reign is losjes gebaseerd op Mary Queen Of Scots en haar leven aan het Franse hof. Natuurlijk is er van alles bij verzonnen maar het blijft leuk om te zien hoe ze omgaat met alle problemen aan het hof. Oh, en hotties overal :).

RECENT POSTS:
bottom of page