top of page

(Late) September Favourites


Vandaag een late september favourites omdat ik daar zin in had. Wat me opviel was dat ik in September meer favourites had dan normaal... :)

1. Muziek

Too Good - Drake & Rihanna

We don't talk anymore - Charlie Puth & Selena Gomez

Cool girl - Tove Lo

Tears - Clean Bandit & Louisa Johnson

Guillotine - Jon Bellion & Travis Mendes

& Veel meer XD

2. Series

BBC's Sherlock (op Netflix) is echt geweldig! Elke aflevering duurt 1,5 uur en in een seizoen zitten 3 afleveringen. Deze serie is gewoon de perfecte mashup van humor en mysteries. Zeker kijken!

3. Youtube

Simly_Kenna ~ is echt een geweldig kanaal voor al je herfst vibes. Dit is een geweldig kanaal om 's ochtends even te kijken met een kopje thee of koffie, alle filmpjes hebben een rustige/relaxede look & feel.

Zoella ~ een klassieker! De laatste tijd kijk ik vooral haar herfst en kerst/winter filmpjes van het afgelopen jaar terug om lekker in de sfeer te komen voor het seizoen. Ook deze filmpjes zijn aardig relaxed.

4. Games

Kendal + Kylie game ~ Vorig week gedownload, nu al verslaafd haha XD. In dit spelletje probeer je online fame te bereiken door opdrachten te voltooien. De app is uitgerust met een eigen sociaal netwerk en selfie functie (voor je avatar)! Enorm leuk spelletje voor mensen die bekend zijn met de internet wereld :P.

5. Apps

Google Keep ~ Ik en mijn lijstjes weer. Met deze app kun je een moodboard maken, je boodschappenlijstje opschrijven, notities maken of allemaal tegelijk. Een soort van commandocentrum voor je leven dus :). Enorm handig om alles in één keer te zien.

Dat was het weer voor deze keer! Tot de volgende keer!

RECENT POSTS:
bottom of page