top of page

October Favourites ❄️


De maand van Halloween is al weer achter ons.. 😢 De winter is nu op komst en daarom dus een nieuw winter thema op de blog. Ook deze maand deel ik mijn favorieten weer dus let's get into it!

Muziek

Lost Boy - Ruth B

3 Strikes - Terror Jr

Come First - Terror Jr

Starving - Hailee Steinfeld, Grey, Zedd

*Lucky I Got What I Want - Jungle

Meteorite - Years & years

Hurricane Arty remix - Halsey

*Can't get enough - Basenji

Series

Black Mirror ~ Ook al heb ik maar één aflevering gekeken (die met Bryce Dallas Howard) weet ik nu al dat ik geobsedeerd zal raken als ik verder kijk 😂. Black Mirror probeert onze "smart" maatschappij een beetje voor schut te zetten door middel van een nieuw verhaal-met-een-moraal elke aflevering. In de aflevering die ik heb gekeken werd de hele maatschappij gerunt door je "score", iedereen kan elkaar beoordelen van 1 tm 5 sterren en jouw gemiddelde score bepaalt alles. De betere huizen zijn weggelegt voor de 4,5 of hogere scores, je voelt 'm waarschijnlijk al aankomen; je bent alleen nog maar een nummer. De hoofdpersoon Lacy wil graag haar score verbeteren zodat ze een beter huis kan kopen maar dit gaat verschrikkelijk mis.. ⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️

Youtube

Tati ~ Dit kanaal is een makeup kanaal en de laatste tijd was ik een beetje op een makeup video binge en er is geen beter kanaal voor je beauty video binge dan Tati. Van alles van declutters tot TAG's en van tutorials tot hot or not's komen hier langs. 💕

Apps

Kendall + Kylie game was mijn verslaving voor een maand ofzo totdat de gameplay te saai werd om me nog te interesseren XD.

Film

NERVE ~ Een film over een spel waarbij de spelers dare's aannemen van de anonieme watchers om geld en andere dingen te verdienen. Dit begint natuurlijk weer onschuldig maar als snel word ook onze hoofdpersoon Vee meegesleurd in levensgevaarlijke weddenschappen. Vee was een redelijk goede hoofdpersoon. BTW de soundtrack van de film was zó ON POINT. Van Melanie Martinez tot Halsey; alles zat erin. Ik heb de film nu al twee keer gezien en ik moet zeggen dat het interessante verhaal + de kleurrijke visuals van de nabije toekomst (2020) + de epic soundtrack een geweldige fit zijn. Zeker gaan zien zolang die nog draait! (Alle liedjes bij de muziek met een sterretje komen van de NERVE soundtrack XD)

(Btw hieronder is een zelfgemaakte edit don't hate don't steal :)

BTW dit is een zelfgemaakte edit don't judge don't steal

Boeken

Harry Potter & De Vuurbeker ~ Ik zat al heel lang vast met dit boek vanwege een incompleet ebook, maar besloot recent toch maar een nieuwe ebook te kopen. Deze was wel prima en ik was er dan ook heel blij mee. Jammer genoeg was bij t volgende boek (Harry potter & de orde van de feniks) enorm veel mis; onleesbare spelfouten, hoofdstukken in de verkeerde volgorde, missende stukken. Ik ben dan ook nu bezig om Bol.com op de hoogte te brengen sinds ik wel voor dit ebook betaalt heb 😡.

Beauty

Alle EOS lipbalms die ik heb om m'n lippen goed te verzorgen dit seizoen (zie de recent geposte review). 👄💄

Eten/restaurants

Dadawan is een enorm leuk restaurant in Maastricht met een beetje een Koreaanse/Japanse/Hawaïaanse vibe. Ze hebben oa noodle soep en sushi maar ook onbekendere dingen zoals Poké wan (een salade met alles wat je normaal op sushi zou doen erin gegooid) en het mooie is ook nog dat het hélémaal niet duur is. Een hoofdgerecht kost ca. 6 tot 12 euro! Zeker hier gaan eten! 🍜🍣🍤

Winter Glow thee was een beetje mijn obsessie recent XD. Dit is gewoon een lekkere thee. ☕️

Anders

Ik heb kaartjes voor ariana grande WOOHHOOO!!!! 🎉

Dat was het weer voor deze keer, tot de volgende keer!

RECENT POSTS:
bottom of page