top of page

LUSH Butterbear bath bomb ~ Review + tip

~ Not sponsored ~

Als je mijn eerdere Lush post gelezen hebt weet je dat ik geen bad heb (😢). Toch zoek ik altijd naar manieren om Lush dingen te kunnen gebruiken en deel dan ook graag mijn kennis met jullie.

De butterbear bath bomb behoort tot de feestdagen/winter collectie. Wat zegt Lush er zelf over?

"Overlaad je huid met berenknuffels gemaakt van vanille en Fair Trade cacaoboter. "

Die cacao boter kun je heel goed ruiken en is heel verzorgend voor de huid. De vanille vind ik zelf meer een ondertoon en is dan ook wat subtieler.

Hoe gebruikte ik 'm dan?

Simpel; onder de douche wreef ik 'm voorzichtig over me heen. Op deze manier ruik je lekker, verzorg je je huid én kun je er heel lang mee doen!

De geur is heerlijk chocolade-achtig, maar wel een beetje overheersend. Op de huid ruik je 'm heel subtiel, af en toe. Ik ben in ieder geval heel tevreden met deze bath bomb want hij laat mijn huid zijde-zacht achter. Deze manier zou je vast op meer bath bombs kunnen toepassen, maar ik denk wel dat 't niet zo goed zal werken op de ronde bath bombs.

De lush butter bear bath bomb is 2,75 en te verkrijgen bij vele Lush filialen.

RECENT POSTS:
bottom of page