top of page

November favourites + giveaway winnaar!


Weer een maand voorbij, weer een nieuwe favorourites. En een giveaway winnaar! :)

Youtube

Jazzi Fillipek ~ Een nieuw kanaal dat ik recent ontdekt heb. Leuke unieke makeup tutorials enz.

Danisnotonfire & theamazingphil ~ Deze kanalen kende ik al heel lang maar laatst ben ik weer een beetje op een binge gegaan. Als je net begint zou ik zeggen begin met de Phil is not on fire video's (aka de PINOF's) en dan vooral de recentere. Dit zijn hun Q&A'a + wees melig video's XD. Enorm grappig!

Games

Sims 3 ~ Ja ik ben weer terug gebouncet naar de Sims 3. Omdat de Sims 4 echt niet veel te doen heeft vind ik mezelf vaak terug achter de sims 3 en denk ik terug aan de dagen dat een uitbreidingspakket zo vol zat met dingen dat je dagen lang kon spelen en zelfs dan nog niet alles gevonden had. Dit kan ook liggen aan het feit dat ik 9 sims 3 uitbreidingspaketten heb en "maar" 2 van de sims 4 XD.

Eten

Candy Canes ~ De feestelijke mintterreur heeft me weer in zijn greep! Red meeeee! XD

Muziek

Fake Love ~ Drake

This town ~ Niall Horan

Starboy ~ The Weeknd

My way ~ Calvin Harris

White christmas cover ~ Isla Roe

Apps

Best Fiends ~ De app die elke youtuber je in je gezicht duwt XD. Gisteren weer opnieuw gedownload en nu al helemaal verslaaft! Download 'm maar, dan weet je wel waar ik het over heb XD.

Beauty

Hema foundation

Essence me & my umbrella blush ~ Nieuwe blush die ik nu al een paar dagen draag voor de review en ik moet zeggen hij is echt mooi! Hij is een beetje peachy/roze wat natuurlijk heel mooi is op pale-asses zoals ik XD.

Boeken

Het Gouden Ei ~ Moest ik lezen voor school, en ik moet zeggen dat 't nog best een leuk boek is. Zeker met deze beginnen!

--> GIVEAWAY WINNAAR <---

🎉 Nena v. Kleef!!!! 🎉

Dat was het weer voor deze maand! Tot de volgende maand!

RECENT POSTS:
bottom of page