top of page

Nog 3 geweldige artiesten waar jij misschien nog NOOIT van gehoord hebt

Mijn laatste artikel over muziek vond ik nogal goed geslaagd, en sinds ik een paar nieuwe juweeltjes heb gevonden wilde ik er weer een artikel over schrijven :). Zit jouw nieuwe favoriet hier tussen?

(Alles beschikbaar op spotify)

1. Grace Vanderwaal

Deze 12-jarige zangeres won in 2016 het elfde seizoen van America's got talent. Niet veel later kwam haar album, Imperfectly perfect, uit. De liedjes zijn soms nog kinderlijk eenvoudig maar het is Grace's stem die het vooral laat spreken. Van Grace kunnen we nog veel goede dingen verwachten!

Favoriet: Clay

2. Terror Jr

Deze mysterieuze popgroep heeft zijn identiteit nog niet onthuld. Oorspronkelijk waren zij de muziek in de achtergrond van Kylie Cosmetics' "Glosses" filmpje en op diezelfde dag werden al hun social media accounts aangemaakt... Volgens vele is de leadzangeres ("Lisa Terror") in het echt Kylie Jenner, ookal heeft Kylie gezegd dat dit niet klopt. Hun funky pop beats worden steeds populairder er kwamen laatst al in een Spotify afspeellijst voor nieuw talent. Ook van Terror Jr gaan we nog veel horen, denk ik :).

Favorieten: 3 Strikes & Come First

3. Lia Marie Johnson

Deze meid is opgegroeid op Youtube, je zult haar misschien wel kennen van Kids React en Teens React. Laatst heeft ze haar overstap gemaakt op acteren en zingen en bracht ze haar eerste single DNA uit. Het is een emotioneel eerst nummer, maar wel geweldig gezongen. Voor haar eerste single is dit zeker niet slecht.

Favoriet: DNA

RECENT POSTS:
bottom of page